Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum Kaplama Nedir?

Dişin üzerine koruyucu bir kılıf gibi konularak dişin doğal şeklini geri kazandıran kaplamalar, zarar görmüş dişlerin yenilenmesini sağlayabilir. Bir tür diş estetiği olan diş kaplama, diş yüzeyinde kırık, aşınma, leke ve benzeri sorunları olan kişilere bir çözüm olarak sunulan tedavi yöntemidir.

Diş cerrahisinde kullanılan zirkonyum kaplama, beyaz renkli bir metaldir. Kırılması zor ve güçlü bir madde olan zirkonyum, biyouyumlu olması nedeniyle de alerjisi olan hastalar için kullanılır.

Zirkonyum Kaplama Tedavisi Nasıl Yapılır?

Zirkonyum kaplama, sert bir metal olduğundan tecrübeli diş estetiği doktorlarımız tarafından tercih edilmektedir. Işığı da geçirebilen bir madde olan zirkonyum, dişlerinizin doğal bir görünümde olmasını sağlar. Ayrıca zirkonyum kaplama dişlerinize herhangi bir zarar vermemektedir. Bu nedenle doğal dişlerden hiçbir farkı yoktur.

Uzman diş estetiği doktorlarımız, zirkonyum kaplama tedavisi öncesinde dişlerinizi analiz ederek sizleri kapsamlı bir muayeneden geçirir. Dişlerinizin durumuna göre tedavi türüne karar verilir. Eğer ki gerekirse dişlerinizin durumuna göre dişler arası bölgede aşındırma işlemi uygulanabilir. Dişlerinizin ölçüsü alındıktan sonra size özel bir şekilde kaplamanız oluşturulur. Bu şekilde kaplamanız gerçekleştirilir.

Kliniğimiz uzman diş estetiği doktorları, zirkonyum kaplama tedavisini sahip olduğumuz uluslararası deneyim ve ileri teknolojiyle komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirmektedir. Kliniğimiz bu sayede diş estetiği için gelen hastalarımızın sağlıklı ve mutlu gülüşlerle ayrılmasını sağlamıştır.

Zirkonyum Kaplama Tedavisi Öncesi ve Sonrası

Zirkonyum kaplama tedavisi öncesi hastanın sağlık durumu analiz edilir. Bu muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre tedavi konusunda karar verilir.

Kliniğimizde zirkonyum kaplama tedavisi, lokal anestezi ile gerçekleştirilir. Zirkonyum kaplama tedavisi öncesi ve sonrası, günde en az iki kere dişlerin fırçalanması ve belirli aralıklarla diş ipleri ile diş aralarının temizlenmesi gerekir. Tedavi sonrası diş doktorlarımızın tavsiyelerine uymalı ve kontrollerinizi aksatmamalısınız. Bu sayede kliniğimizde yaptıracağınız zirkonyum kaplamanın ömür boyu kullanımı mümkündür.

Zirkonyum Kaplama - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde gerçekleştirilecek zirkonyum kaplama tedavisi öncesi ve sonrası, günde en az iki kere dişlerin fırçalanması ve belirli aralıklarla diş ipleri ile mutlaka diş aralarının temizlenmesi gerekir. Ayrıca belirli dönemlerde diş doktorumuzu ziyaret etmeniz de olası sorunlara erken çözümler üretmek için oldukça önemlidir.