Yüz için PRP Tedavisi

PRP Tedavisi Nedir?

Elastik ve pürüzsüz cilt, vücudun gittikçe daha az kolajen üretmesi ve hücrelerin doğal yenilenme kabiliyetinin güç geçtikçe azalması nedeniyle zamanla kaybedilebilir. Bu süreç sonrası ciltte olan gevşeme de arttığından kırışıklıkların da artması muhtemeldir. Kliniğimiz uzman estetik doktorları tarafından buna çözüm olarak düşünülen PRP tedavisi, vücudun kendi kendini yenileme yeteneğine dayanarak test edilmiş bir kırışıklık önleme yöntemidir. Vampire facelift olarak da bilinen PRP tedavisi ile bu şekilde kırışıklıklar yok olarak cilt gözle görülür bir şekilde canlılık kazanır.

PRP Tedavisi Nasıl Yapılır?

Kliniğimizde PRP tedavisinde, otolog kandan elde edilen bir plazma kullanılmaktadır. Doktorlarımız hastadan bir miktar kan alır. Bu kan, plazma elde edebilmek için santrifüjlenir. Elde edilen bu plazma, ince kanüller vasıtasıyla deri altı dokuya enjekte edilmektedir. Plazma ile yeni hücrelerin üretilmesi sağlanarak cilde dolgunluk ve elastikiyet veren doğal bir yenilenme süreci harekete geçirilmiş olur.

PRP tedavisi, yabancı maddeler ile yapılan bir tedavi değildir. Tedavide kullanılan endojen dolgu maddesi yeni kolajen oluşumunu sağlayarak hücrenin yenilenmesini uyarır ve cildin hacminin geri kazanmasını sağlar. Bu nedenle PRP tedavisi kırışıklıklar için en doğal tedavilerden biridir. Deneyimli estetik doktorlarımız, gösterdiği hassasiyet ile sizin isteklerinizi dinleyerek PRP tedavisini komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirir.

PRP Tedavisi Öncesi ve Sonrası

PRP tedavisi öncesi hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durum analizi yapılır. Doktorlarımız tarafından gerçekleştirilen bu kapsamlı muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Kliniğimizde PRP tedavisi, anestezi gerektirmezken, genellikle 40 ile 60 dakika sürmektedir. İstenirse tedavi bölgesi için anestezik krem kullanılabilmektedir. Ağrısız olarak gerçekleştirilen PRP tedavisinde herhangi bir şişlik olması durumunda ise birkaç saat sonra etkisi azalacaktır. Tedavi sonrası ilk etkiler ise birkaç gün sonra görülebilirken tam hücre yenilenmesi iki ile üç ay sonra tamamlanmaktadır. PRP tedavisi tamamlandıktan sonra hasta klinikten hemen ayrılabilir ancak bir süre spor, sauna ve solaryumdan kaçınmalıdır. Tedavi sonrası özel takip muayeneleri de gerekli değildir.

Yüz için PRP Tedavisi - Sıkça Sorulan Sorular

Vücudun gittikçe daha az kolajen üretmesi ve hücrelerin doğal yenilenme kabiliyetinin güç geçtikçe azalması nedeniyle, ciltte olan gevşeme ile birlikte kırışıklıkların da artması muhtemeldir. Kliniğimizde buna çözüm olarak düşünülen PRP tedavisi, vücudun kendi kendini yenileme yeteneğine dayanarak kullanılan bir kırışıklık önleme yöntemidir.

Kliniğimizde yüz için PRP tedavisinde, otolog kandan elde edilen bir plazma kullanılmaktadır. Bu endojen dolgu maddesi yeni kolajen oluşumunu sağlayarak hücrenin yenilenmesini uyarır ve cildin hacminin geri kazanmasını sağlar. Vampire facelift olarak da bilinen PRP tedavisi ile bu şekilde kırışıklıklar yok olarak cilt gözle görülür bir şekilde canlılık kazanır.

Kliniğimizde PRP tedavisi, genellikle 40 ile 60 dakika sürmektedir. İstenirse tedavi bölgesi için anestezik krem kullanılabilmektedir. Bu nedenle tedavi, ağrısız bir şekilde gerçekleştirilmektedir.