Somon DNA Gençlik Aşısı

Cumartesi 10:00 – 14:00
Sorularınız mı Var?
[contact-form-7 id=”246″ title=”Sorularınız mı Var?”]

Somon DNA ile gençlik aşısı yöntemi, son yılların gözde cilt gençleştirme tedavisidir. Hemen bu yöntemin detaylarından bahsedelim. Anti aging denildiğinde ilk akla gelenlerden biri olan gençlik aşısı, Somon DNA’sına dayanıyor. Somon balığından elde edilen DNA moleküllerinin, hyaluronik asit ile birlikte cilde uygulanması halinde, ciltte hücre yenilenmesi oluştuğu gözlenmiştir. Tek başına oldukça başarılı olarak kullanılan Somon DNA ayrıca Mesotheraphy, Fraksiyonel lazer ve ip uygulamaları gibi çeşitli tedaviler ile birlikte de uygulanabilmektedir. Güneş ışınlarının cildimize verdiği zararı ortadan kaldırmak, pek çok faktörün etkili olduğu yaşlanma izlerini silmek ve cilt sorunlarını ortadan kaldırmak için kullanılan Somon DNA gençlik aşısı, adından da anlaşılacağı üzere cildin daha genç bir görünüme kavuşmasını sağlamaktadır.

Somon DNA Gençlik Aşısı Kimler için uygundur?

Aslına bakarsanız, riskleri yok denecek kadar az olan bu uygulama herkes için uygundur. Alerjik reaksiyonlar ile de karşılaşılmadığı için uygulanabilecek kişiler ile ilgili pek bir kısıtlama yok. Bununla birlikte diyabet hastaları, damar tıkanıklığı ya da felç öyküsü olan kişiler, kan pıhtılaşma sorunları yaşayanlar, kalp hastaları ve de hamilelerde uygulanmaması önerilir. Sizin bu konuda uygun olup olmadığınızı ise ancak doktorlar bilebilir.

Bunun için hemen randevu alarak uzman doktorlarımız ile görüşebilirsiniz. Somon DNA ile cilt gençleştirme uygulamasını yaptırmak için ücretsiz muayene fırsatını yakalayabilirsiniz. Anti aging etkileri hızla göreceğiniz uygulama için hemen harekete geçmelisiniz.

Somon DNA Aşısı Uygulama Öncesi

Somon DNA gençlik aşısı anti aging etkisi sebebi ile özellikle orta yaşın üzerindeki kişilerin tercih ettiği bir işlem. Bununla birlikte bir yaş sınırlaması bulunmuyor. Uygulama öncesinde ise yapılması gereken hazırlıkları doktorunuzdan öğrenebilirsiniz. Basit bir işlem olması sebebi ile endişe edecek bir durum söz konusu değil. Dermapen gibi uygulamalardan farklı olması sebebi ile Somon DNA gençlik aşısı öncesinde bir dikkat edilmesi gereken çok önemli bir detay yok. Doktorunuz ise bu süreçteki en önemli rehberiniz olacağından, yönlendirmelerini takip etmelisiniz.

Cilde canlılık, elastikiyet vermesinin yanında cildin yorgun görünümünü, sigaraya blı cilt hasarlarını azaltan, sivilce, yara, çatlak, yanık gibi izleri gidermeye yarayan bir tedavidir.

Somon DNA Aşısı Uygulama Sonrası

Somon DNA gençlik aşısı uygulandıktan sonra, iyileşme sürecinin daha hızlı ve sorunsuz olması için sigara ve alkol kullanımının bırakılması önerilmektedir. Diğer taraftan bol su tüketimi önerilir.

Cildinizin bu süreçte güneşten korumanız da sonuçların başarısı açısından önemlidir. Cilt gençleştirme uygulaması olan Somon DNA gençlik aşısı, dermapen gibi uygulamalardan farklı olarak hemen 2. Gün itibariyle başarılı sonuçlar göstermeye başlar. Yani iyileşmeyi 2. gün itibariyle gözlemleyebilirsiniz.

İlk olarak ortopedi branşında eklem problemlerinde kullanılmaya başlanmış olan Mesotheraphy uygulamaları günümüzde estetik ihtiyaçlarda ve saç kökü bölgelerindeki deri altı hücreleri uyandırmak için de kullanılmaktadır.

Somon DNA Aşısı Fiyatları

Somon DNA Gençlik Aşısı için fiyat bilgisi verirken dikkat edilecek pek çok unsur söz konusudur. Uygulama alanının boyutları gibi pek çok etken, anti aging uygulamasının fiyatını da etkileyecektir. Bu yüzden bir uzman doktordan ancak net fiyat bilgisi alabilirsiniz. Öncelikle muayene olmanız ve bu yöntemin sizin için uygun olup olmadığını öğrenmeniz gerekir. Daha sonra ise uygulama planına göre bir fiyatlandırma yapılacaktır. Yani Somon DNA gençlik aşısı fiyatını bu şekilde öğrenebilirsiniz. Cilt gençleştirme işlemi için öncelikle en doğru adrese yani uzman doktorlara başvurmanız gerekir.

Sorularınız mı Var?

[contact-form-7 id=”3430″]