Soğuk Lipoliz (Kriyolipoliz)

Soğuk Lipoliz Nedir?

Mide, bacak ve kalça bölgesinde, diyet ve egzersizle giderilemeyen yağlar, hem kilo hem de görünüm açısından olumsuz bir hisse yol açabilir. Bu yağların giderilmesinde uzman estetik doktorlarımız tarafından çözüm olarak uygulanan soğuk lipoliz, deri altındaki yağ hücrelerinin kontrollü ve hassas bir şekilde soğutularak dondurulmasını sağlayan bir tedavi yöntemidir. Vücudun her bölgesinde kullanılabilen soğuk lipoliz ile soğuk tedavi sonucu ölen yağ hücreleri artık oluşmazken, işlem gören bölgeler de sağlıklı görünümüne kavuşur.

Soğuk Lipoliz Nasıl Yapılır?

Soğuk lipoliz, kliniğimizde non-invaziv (cerrahi işlem gerektirmeyen) bir tedavi şeklinde uygulanmaktadır. Anestezi de gerektirmeyen soğuk lipoliz tedavisinde herhangi bir kesiğe ve dikişe de ihtiyaç duyulmamaktadır. Bu nedenle, deri, kas veya sinir hücrelerinde herhangi bir yaralanma da söz konusu olamaz.

Soğuk lipoliz tedavisinde ölü yağ hücreleri soğuğa dayanamadıkları için artık yenilenemezler. Tedavi sırasında cilt üzerine yerleştirilen aplikatör, tanımlanan bölgelerde cilt sıcaklığının dört ile beş dereceye kadar soğumasını sağlar. Tedavi, dokuyu uyaran ve sıkılaştıran aplikatörün emme işlemi sonrasında masajla tamamlanır.

Uzman estetik doktorlarımız, soğuk lipoliz tedavisinde sağlığınız ve estetik beklentileriniz önceliğiyle hareket ederler. Tedavi öncesi gerçekleştirilen kapsamlı muayenede tedavinin uygulanacağı yerler belirlenir. Soğuk lipoliz tedavisi, estetik doktorlarımızın birikimi ve kliniğimizin en yeni teknolojik ekipmanları sayesinde komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirilir.

Soğuk Lipoliz Tedavisi Öncesi ve Sonrası

Soğuk lipoliz tedavisi öncesi hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durum analizi yapılır. Bu muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Kliniğimizde anestezi uygulanmadan gerçekleştirilen soğuk lipoliz tedavisi, genellikle 45 ile 60 dakika sürmektedir. Ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi, tamamen ağrısız bir şekilde, birkaç seansta gerçekleştirilir. Tedavi sonrası sosyal hayatınıza devam ederek spor bile yapmanız mümkündür. Tedavi sonucu ise bireysel metabolizmaya ve tedavi sonraki süreçte hasta uyumluluğuna göre değişmektedir. Hızlı ve sağlıklı bir iyileşme süreci için doktorlarımızın tedavi sonrası tavsiyelerine uymalısınız.

Soğuk Lipoliz - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi, tamamen ağrısız bir şekilde birkaç seansta gerçekleştirilirken, yaklaşık olarak 1 saat sürer.

Mide, bacak ve kalça bölgesinde, diyet ve egzersizle giderilemeyen yağlar bulunmaktadır. Bu da vücutta hem kilo hem de görünüm açısından olumsuz bir hisse yol açabilir. Bu nedenle soğuk lipoliz, bu konuda sıkıntı çekenler için etkili bir tedavi yöntemi olarak düşünülmektedir. Kliniğimiz uzman ve tecrübeli doktorları, soğuk lipoliz tedavisini uzun yıllardır başarıyla uygulamaktadır.

Ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi sonrası sosyal hayatınıza hemen devam ederek spor bile yapmanız mümkündür. Tedavi sonucu ise bireysel metabolizmaya ve tedavi sonraki süreçte hasta uyumluluğunu göre değişir.