Soğuk Lipoliz (Kriyolipoliz)

Soğuk Lipoliz Nedir?

Mide, bacak ve kalça bölgesinde, diyet ve egzersizle giderilemeyen yağlar bulunmaktadır. Bu da vücutta hem kilo hem de görünüm açısından olumsuz bir hisse yol açabilir. Bu nedenle soğuk lipoliz, etkili bir tedavi yöntemi olarak düşünülmektedir.

Soğuk lipoliz, deri altındaki yağ hücrelerinin kontrollü ve hassas bir şekilde soğutularak dondurulmasını sağlayan bir tedavi yöntemidir. Vücudun etkilenen her bölgesinde kullanılabilen soğuk lipoliz ile soğuk tedavi sonucu ölen yağ hücreleri artık oluşmazken işlem gören bölgeler de genç ve sağlıklı görünümüne kavuşur.

Soğuk Lipoliz Nasıl Yapılır?

Soğuk lipoliz, non-invaziv bir tedavi şeklidir. Liposuction’dan farklı olarak anestezi de gerektirmeyen soğuk lipoliz tedavisinde herhangi bir kesiğe ve dikişe de ihtiyaç duyulmamaktadır. Bu nedenle, deri, kas veya sinir hücrelerinde herhangi bir yaralanma söz konusu olamaz.

Soğuk lipoliz tedavisi, ölü yağ hücrelerinin -emme işleminde olduğu gibi- soğuğa iyi dayanamadıkları için artık yenilenmemesidir. Tedavi sırasında cilt üzerine yerleştirilen aplikatör, tanımlanan bölgelerde cilt sıcaklığının dört ile beş dereceye kadar soğumasını sağlamaktadır. Tedavi, dokuyu uyaran ve sıkılaştıran aplikatörün emme işlemi sonrasında masajla tamamlanır.

Soğuk Lipoliz Tedavisi Öncesi ve Sonrası

Soğuk lipoliz tedavisi öncesi hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durum analizi yapılır. Bu muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Lokal veya genel anestezi gerektirmeyen soğuk lipoliz tedavisi, genellikle 45 ile 60 dakika sürmektedir. Ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi tamamen ağrısız ve birkaç seansta gerçekleşmektedir. Tedavi sonrası sosyal hayatınıza devam ederek spor bile yapmanız mümkündür. Tedavi sonucu ise bireysel metabolizmaya ve tedavi sonraki süreçte hasta uyumluluğuna göre değişmektedir.

Soğuk Lipoliz - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi, tamamen ağrısız ve birkaç seansta gerçekleştirilirken, yaklaşık olarak 1 saat sürer.

Mide, bacak ve kalça bölgesinde, diyet ve egzersizle giderilemeyen yağlar bulunmaktadır. Bu da vücutta hem kilo hem de görünüm açısından olumsuz bir hisse yol açabilir. Bu nedenle soğuk lipoliz, kliniğimizde etkili bir tedavi yöntemi olarak düşünülmektedir. Kliniğimiz uzman ve tecrübeli doktorları, soğuk lipoliz tedavisini uzun yıllardır başarıyla uygulamaktadır.

Ayakta tedavi şeklinde yürütülen lipoliz tedavisi sonrası sosyal hayatınıza hemen devam ederek spor bile yapmanız mümkündür. Tedavi sonucu ise bireysel metabolizmaya ve tedavi sonraki süreçte hasta uyumluluğunu göre değişir.