Safir Uçlu Saç Ekimi

Safir Uçlu Saç Ekimi Nedir?

Saç ekimi operasyonunda, saç köklerinin alındığı ve yerleştirildiği bölgelerdeki yaraların iyileşmesi için safir uçlu ekipman kullanımı önemlidir. Kliniğimizde FUE Gold tekniği ile yapılan saç ekimi işleminde, saç köklerinin alınması ve ekilmesi aşamalarında safir uçlu ekipman kullanılmaktadır. Safir uçlu ekipman ile açılan kanallar, daha ince ve daha doğal bir görünüm sağlamanın yanı sıra, iyileşme sürecini hızlandırmakta ve operasyon sonrası ağrıyı azaltmaktadır.

Safir Uçlu Saç Ekimi Nasıl Uygulanır?

Saç ekimi yapılacak hastaların öncelikle kliniğimizde deneyimli saç ekimi doktorlarımız tarafından detaylı bir ön inceleme sürecinden geçirilir. Bu süreçte hastanın saç yapısı, saç dökülmesinin seviyesi, saç ekimi için uygunluğu ve saç ekimi sonrası beklentileri değerlendirilir. Ayrıca hastanın saç analizi yapılır ve saç ekimi için gerekli olan greft sayısı belirlenir.

Saç ekimi operasyonunda FUE Gold tekniği kullanılır. Bu teknikte greftlerin alınmasında altın uçlu mikromotorlar kullanılır ve greftlerin sağlıklı kalması ve iyileşme sürecinin kısalması sağlanır. Greftlerin ekileceği bölgeler ise safir uçlu aletler ile açılır. Safir uçların doğal bir malzeme olması nedeniyle ciltte daha az hasar ve alerji riski oluşturur. Safir uçlar ile açılan kanallara greftler, hastanın durumuna göre manuel saç ekimi veya DHI tekniği ile yerleştirilir.

Safir uçlu saç ekimi, operasyon sonrası iyileşme sürecini kısaltan bir yöntemdir. Safir, pürüzsüz, antibakteriyel, sert, keskin ve dayanıklı bir malzemedir. Bu özellikleri sayesinde safir uçlar, greftlerin boyutuna uygun olarak çok küçük ve hassas kanallar açabilir; bu da ödem, kanama ve ağrı gibi olumsuz etkileri azaltır. Ayrıca safir uçlar ile açılan kanallar çok yakın mesafede olabilir. Bu da saç ekiminde sıklığı artırır ve daha doğal bir görünüm sağlar.

Safir Uçlu Saç Ekimi Öncesi ve Sonrası

Safir uçlu saç ekimi öncesi hastadan kan örneği alınır. Daha sonra EKG incelemesiyle birlikte hastanın sağlık durumu analiz edilir. Bu muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme yapılır ve buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Safir uçlu saç ekimi operasyonu, Comfort-In yöntemi ile iğnesiz ve ağrısız bir şekilde yapılmaktadır. Bu yöntem, anestezi sıvısını cilde basınçlı bir şekilde püskürterek cilt altına ulaştırır, böylece iğne kullanmadan anestezi sağlanır. Operasyon süresi 6 ile 10 saat arasında değişmektedir.

Operasyon sırasında hastalarımızın rahatlığı için Gharieni Koltuklar kullanılmaktadır. Bu koltuklar, Alman teknolojisi ile üretilmiş olup, hastalarımızın konforunu artırmaktadır.

Safir Uçlu Saç Ekimi - Sıkça Sorulan Sorular

Saç ekimi operasyonunda greftlerin alınması ve ekilmesi arasındaki önemli bir adım, kanalların açılmasıdır. Kanalların açılması, saç ekiminin doğallığını ve başarısını etkileyen bir faktördür.

Kliniğimizde kanalların açılması için safir uçlu ekipman kullanılır. Safir uçlar sayesinde ciltte daha az hasar ve ödem oluştur. Ayrıca safir uçlar ile açılan kanallar, greftlerin boyutuna uygun olarak hazırlanır. Bu da operasyon sonrası ağrıyı azaltıp iyileşme süresini kısaltır.

Kliniğimizde, saç ekiminde doğal olması sebebiyle kullanılan safire vücudun verdiği tepki daha düşük olurken, aynı zamanda cilde verilen zarar da en aza iner.

Saç ekimi operasyonu sırasında hastalarımızın ağrı ve acı duymaması için kliniğimizde Comfort-In yöntemi ile iğnesiz ve ağrısız anestezi uygulanır. Bu yöntem, anestezi sıvısını cilde basınçlı bir şekilde püskürterek cilt altına ulaştırır, böylece iğne kullanmadan anestezi sağlanır.

Saç ekimi için kanalların açılması işleminde ise safir uçlu ekipman kullanılır. Safir uçlar, greftlerin boyutuna uygun olarak çok küçük ve hassas kanallar açabilir, böylelikle ödem, kanama ve ağrı gibi olumsuz etkiler azaltılır.