İğnesiz ve Ağrısız Saç Ekimi!

• Her Hastaya Özel Yöntem
  • FUE Gold Greft Alımı Tekniği
  • Uzman ve Tecrübeli Tıbbi Kadro
  • JCI Sertifikalı Hastane Ortamı

İğnesiz ve Ağrısız Saç Ekimi!

• Her Hastaya Özel Yöntem
  • FUE Gold Greft Alımı Tekniği
  • Uzman ve Tecrübeli Tıbbi Kadro
  • JCI Sertifikalı Hastane Ortamı

Saç Ekimi Istanbul

Profesyonel Tıbbi Kadro

Kliniğimiz saç ekiminde, uzman doktorlarının sahip olduğu el becerisi ve operasyon pratiği ile uzun yıllardır hizmet vermektedir. 15 yılı aşkın süredir birlikte çalışan doktorlarımızın bu tecrübesi, saç ekiminde doğal ve başarılı sonuçların alınmasını sağlıyor. Aynı anda birden fazla tekniği uygulama yetkinliğine sahip doktorlarımızın, her aşamasının oldukça önemli olduğu saç ekiminde gösterdiği özen ve hassasiyet sayesinde, hastalarımız mutlu ve sağlıklı bir şekilde kliniğimizden ayrılıyor.

Ağrısız ve İğnesiz Anestezi

Saç ekiminde kullandığımız ağrısız ve iğnesiz anestezi yöntemi Comfort-In ile korku ve endişelerinizi gideriyoruz. Ekilecek greftlerin toplanmasında kliniğimiz tarafından geliştirilerek, altın uçlu iğneler ile uygulanan FUE Gold greft alımı yöntemi sayesinde neredeyse hiç yara izi kalmamasını sağlamaktayız. Greftlerin ekileceği kanalların açılması işleminde safir uçlu ekipman kullanarak, iyileşme süresini düşürmenin yanında operasyon sonrası ağrıyı da en aza indiriyoruz. Ayrıca operasyonda kullandığımız, özel ısıtma sistemine ve rahat yastıklara sahip Gharieni koltuklar ile, ortalama 7-8 saat süren saç ekimi operasyonlarımızı sizler için konforlu hale getiriyoruz.

İhtiyacınıza Göre Saç Ekim Yöntemi

Kliniğimizde uzman saç ekimi tıbbi kadromuz, kapsamlı ön muayenede bilgisayarlı saç analizi yaparak, tıbbi geçmişinize, donör ve ekim bölgelerinize göre size özel saç ekimi yöntemi belirlemektedir. Muayenede, donör bölgenizden toplanacak ve ekilecek greft sayısına da karar verilirken, greft alımında kullandığımız FUE Gold yöntemi ile greftlerin sağlıklı ve güçlü olmasını sağlamaktayız. Kullandığımız DHI Tekniği ile Saç Ekimi'nde özel olarak geliştirilen choi kalemiyle saç ekimi işlemi yapılırken, Manuel Saç Ekimi Yöntemi'nde ise toplanan greftler kesilere elle ekilmektedir. Doktorlarımızın sahip olduğu tecrübe ve son teknolojik ekipmanlar sayesinde size özel olarak belirlenen saç ekimi yöntemlerini başarıyla uygulamaktayız.

Hasta Memnuniyeti Odaklı Yaklaşım

Kliniğimiz, tecrübeli saç ekimi tıbbi kadrosu, misafir odaklı yaklaşımı ve uluslararası deneyimi ile saç ekimi operasyonlarını başarılı bir şekilde sürdürüyor. Saç ekimi operasyonlarımızı her türlü komplikasyona anında karşılık verilebilecek, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü JCI Sertifikalı hastane ortamında gerçekleştirerek, sizlerin memnuniyeti önceliğiyle çalışıyoruz. VIP transfer hizmetimiz ile sizleri asla yalnız bırakmayarak, İstanbul'da istediğiniz adresten ya da havaalanından alıp anlaşmalı otelimize ve kliniğimize götürüyoruz. Sahip olduğumuz profesyonel yaklaşım ve ileri teknolojiyle, 2006 yılından beri hastalarımızı mutlu etmeye devam ediyoruz.

Standartlarımız

Biz Her Şeyi Düşündük!

Klinik olarak sizlerin sağlıklı ve konforlu bir tedavi süreci geçirmenizi sağlamak bizim önceliğimiz olduğundan sizleri hiçbir aşamada yalnız bırakmıyoruz.

Tedavide Güven

Tüm tedavilerimiz, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ve sadece doktorlar tarafından satın alınabilen ürünlerle gerçekleştirilmektedir.

İleri Teknoloji Ekipmanlar

Kliniğimizde tedavi ve iyileşme sürecini rahat ve kolay hale getirmek için ileri teknoloji cihazlar ve mikrocerrahi aletler kullanılmaktadır.

Uluslararası Hasta Tecrübesi

Kliniğimiz, yaklaşık 20 yıllık tecrübesi ile ağırlıklı olarak yurt dışından gelen 55 binin üzerinde hastayı başarılı bir şekilde tedavi etmiştir.