Revizyon Rinoplasti

Revizyon Rinoplasti Nedir?

Revizyon Rinoplasti Nasıl Yapılır?

Bir revizyonun ne ölçüde mümkün olduğunu belirlemek için kliniğimizdeki doktorların önceden mümkün olan en kapsamlı belgelere ihtiyaçları vardır. Doktor, önceden burnun ve yüzün görünüşü ile birlikte operasyonun ayrıntısını bilmelidir. Doktor ne kadar çok bilgiye sahip olursa, operasyonun başarı oranı da o derece artmaktadır. Yapılacak değerlendirme sonrası bir revizyonun mümkün olup olmadığına ve ne ölçüde mümkün olduğuna karar verilir.

Hastanın cerrahi rinoplasti yaptırmaya karar verdiği andan itibaren, burnun ayrıntılı bir tıbbi ön muayenesi yapılır. Rinoplastinin sonucu büyük ölçüde dikkatli bir takip tedavisine bağlıdır. Hastalarımıza günün her saati bakılarak gerekli tüm önlemler hakkında bilgi verilir.

Doktorlarımız tarafından yapılan burun estetiğinin amacı, burnun yüz oranlarına uyumlu bir şekilde uyumunu sağlamaktır. Bu nedenle, burnun ve çevresindeki görüş alanının anatomik gereksinimlerine özel önem verilmektedir.

Revizyon Rinoplasti Ameliyatı Öncesi ve Sonrası

Kliniğimizde operasyondan önce hastanın tam kapsamlı muayenesi gerçekleştirilir. Hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durum analizi yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Yaklaşık üç ile dört saat arasında süren operasyon, genel anestezi altında yapılmaktadır. Operasyon sonrası hastanede bir gece kalınması gerekmektedir. Operasyon sonrasında sadece birkaç gün sonra hasta günlük aktivitelerine geri dönebilir.

Revizyon Rinoplasti İyileşme Süreci

Operasyon Süresi

3-5 Saat

Anestezi

Genel

İstanbul'da Kalma Süresi

1 Gün

Günlük Hayata Dönüş

7-8 Gün

Revizyon Rinoplasti - Sıkça Sorulan Sorular

Günümüzde rinoplasti operasyonlarında tüm tecrübeye ve cerrahi becerilere rağmen müdahalelerin yaklaşık yüzde 10’unda istenen şekilde sonuç alınamamaktadır. Önceden gerçekleştirilen rinoplasti (burun estetiği) operasyonlarında ortaya çıkan istenmeyen sonuçları giderebilmek için revizyon rinoplasti yapılmaktadır. Uzman doktorlarımız tarafından, kliniğimize başvuran hastaların geçmişteki operasyonları incelenerek, revizyon rinoplasti yapılıp yapılamayacağına karar verilir.

Kliniğimizde yaklaşık üç ile dört saat arasında süren revizyon rinoplasti ameliyatı, genel anestezi altında yapılmaktadır. Operasyon sonrası klinikte bir gece kalınması gerekmektedir. Operasyon sonrasında sadece birkaç gün sonra hasta günlük aktivitelerine geri dönebilir.

Bir revizyonun ne ölçüde mümkün olduğunu belirlemek için kliniğimizdeki doktorların önceden mümkün olan en kapsamlı belgelere ihtiyaçları vardır. Doktorumuz, burnun ve yüzün görünüşü ile birlikte geçmişte gerçekleştirilen operasyonun ayrıntısını bilmelidir. Doktorumuz, ne kadar çok bilgiye sahip olursa, operasyonun başarı oranı da o derece artmaktadır. Kliniğimiz tarafından yapılacak değerlendirme sonrası bir revizyonun mümkün olup olmadığına karar verilir.