ReLEx Smile

ReLEx Smile Göz Lazeri Nedir?

Kliniğimizde uygulanan ReLEx Smile göz lazeri, Zeiss’in Visumax Femtosaniye Lazerinin kullanılarak ametropinin minimal invaziv düzeltmesinin yapıldığı ileri teknoloji bir lazer yöntemidir. ReLEx Smile göz lazeri ile miyop ve astigmat gibi kusurlar kolay bir şekilde tedavi edilirken, ametropi, –10 D’ye kadar miyopluk ve 5 D’ye kadar astigmatizm düzeltilebilir. Geleneksel ve kanıtlanmış LASIK yönteminin yerini alarak bir “All-Femto-LASIK” uygulamasını temsil eden ReLEx Smile, sadece son derece hassas bıçaksız Femtosaniye Lazer’in kullanıldığı bir göz lazeridir. Sahip olduğumuz ileri teknoloji ekipmanlar ve uzman doktorlar sayesinde ReLEx Smile göz lazeri yöntemini başarılı bir şekilde gerçekleştirmekteyiz.

ReLEx Smile Göz Lazeri Nasıl Uygulanır?

Kliniğimizde ReLEx Smile göz lazeri öncesinde deneyimli göz doktorlarımız sizleri kapsamlı bir muayeneden geçirerek, tedavi yöntemini belirler. Ayakta tedavi olarak gerçekleştirilen ReLEx Smile göz lazeri, sadece birkaç dakika sürer ve ağrısızdır.

ReLEx Smile göz lazerinde, göz önce damla ile uyuşturulur. Bu yöntemde göz lazeri, Visumax Femto Lazer ile gerçekleştirilir. Korneayı açmadan bir lentikül (kornea diski) hazırlanır. Daha sonra Femto Lazer ile minimal bir marjinal kesi yaratılmaktadır. Bu yöntem, doktorlarımız tarafından daha ince korneası, kuru gözleri ve yüksek ametropisi olan hastalar için tercih edilir.

ReLEx Smile göz lazerinin avantajı, düzeltme yapıldığında korneanın doğal yapısını korumasıdır. Bu nedenle iyileşme hızlanırken korneanın stabilitesi de kolay bir şekilde sağlanır. Göz lazerinde kullanılan diğer tedavi yöntemlerinde 20mm uzunluğunda bir yan kesi gerekirken, ReLEx Smile göz lazerinde 4 mm’lik küçük bir kesi yeterli olmaktadır. Ayrıca göz kapağının kenardan gevşetilip açılmaması nedeniyle, kuru göz semptomlarının da azalması sağlanırken,  flep kenarlarındaki enfeksiyonlar ve içe doğru büyümeler de önlenmektedir. ReLEx Smile göz lazerinde minimal invaziv gerçekleştirildiğinden korneadaki doğal yapıya zarar gelmemektedir.

ReLEx Smile Göz Lazeri Öncesi ve Sonrası

ReLEx Smile göz lazeri tedavisi öncesi hastanın sağlık durumu analiz edilir. Bu kapsamlı ön muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Kliniğimizde damla yoluyla lokal anestezi yapılarak ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen ReLEx Smile göz lazeri tedavisi, 10 ile 15 dakika sürmektedir. ReLEx Smile göz lazeri operasyonundan sonraki ilk birkaç saat gözünüz sulanabilir ve kaşınabilir. Ayrıca kısa bir süre bulanık görebilirsiniz. Ancak ameliyattan bir gün sonra görmeniz normale döneceğinden rutin hayatınıza devam edebilirsiniz. İlk haftalarda görmede ufak değişiklikler olsa da nihai sonuca genellikle 4-6 hafta sonra ulaşılmaktadır.

Relex Smile - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde damla yoluyla lokal anestezi yapılarak ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen ReLEx Smile göz lazeri tedavisi, 10 ile 15 dakika sürmektedir. ReLEx Smile tedavisi sonrası bir gün içerisinde rutin hayatınıza dönebilirsiniz.

Kliniğimizde ReLex SMILE göz lazeri tedavisi ile her iki göz, uzman ve tecrübeli doktorlarımız tarafından aynı anda tedavi edilebilir.

ReLex SMILE göz lazeri tedavisinin avantajı, düzeltme yapıldığında korneanın doğal yapısını korumasıdır. Bu nedenle iyileşme hızlanırken korneanın stabilitesi de kolay bir şekilde sağlanır.