Relex Smile

• clockHafta içi 09:00 – 17:00
    Cumartesi 10:00 – 14:00
Doktorumuza Sorun

Görme bozuklukları, kişinin günlük yaşamını zorlaştıran ve yaşam kalitesini düşüren sağlık sorunları arasındadır. Daha sağlıklı ve net bir görüş için gözlük takılması ve lens kullanılması gerekmektedir. Bu da kişilerin konfor alanlarını daraltan bir yöntemdir. Bu sebeple çeşitli göz lazeri tedavilerine başvurulabilir.

Relex Smile, bir çeşit göz lazeri tedavi yöntemidir ve en yeni teknoloji ile kullanılan bir lazer tedavisidir. Relex Smile lazer özellikle yüksek miyoplu kişilerde başarıyla sonuçlanan ve bıçaksız uygulanan bir işlemdir. Diğer lazer yöntemlerine kıyasla daha küçük kesilerle disk çıkartılması yapılır. Miyopta -10 numaraya kadar, astigmatta -5 numaraya kadar tedavi edilebilme imkanı sağlar.

relex smile

Relex Smile Lazerin Özellikleri Nelerdir?

En önemli özelliği ince kornea yapısına sahip kişilere de uygulanabiliyor olmasıdır. Ayrıca göz kuruluğu sorunu yaşayan kişilerde de rahatlıkla uygulanabilen bir tedavidir. Kapalı cerrahi tekniği ile birlikte bıçaksız bir operasyondur ve tek aşamalıdır. Bu yöntemle daha az kornea kesisi oluşturulur, dolayısıyla kesilen sinir sayısı da daha azdır ve genellikle his kaybı nedeniyle oluşan göz kuruluğu diğer lazer yöntemlerine göre çok daha düşük seviyede olmaktadır. Gözün doğal yapısına en yakın sonucu veren tedavi yöntemidir.

Relex Smile Lazer Süreci Nasıldır?

Relex Smile’ın lazer prosedürü yaklaşık olarak 27 saniye kadar sürer. Bu süreçte gözlerin oynatılmaması gerekir. Bu nedenle gözlere, gözlerin hareketini engelleyici bir vakum halkası yerleştirilir. Zeiss Visumax Femtosaniye teknolojisi ile gözün ön tabakası (kornea) içerisinde tek adımda ince bir lentikül (disk şeklinde doku) oluşturulur. Ardından kornea içinde oluşturulan parça, sadece 2 mm olan bir kesiden dışarı çıkartılır. Bu işlem ile kornanın şekli değiştirilir ve gözdeki kırma kusuru düzeltilir.

Relex Smile Lazer’den Sonra İyileşme Süreci Nasıldır?

İlk saatler hafif batma ve sulanmalar yaşanabilir. Doktorun verdiği ilaçlar düzenli olarak kullanılmalı ve belirtiler kişiden kişiye değişiklik gösterebileceğinden dolayı doktorun tavsiyesine uyulmalıdır. En az 3 gün boyunca gözün suyla temasından kaçınılmalıdır, havuza veya denize girilmemelidir.

Relex Smile Fiyat

Relex smile fiyatları uygulama yapılacak göze ve adedine (tek/çift) değişkenlik gösterebilmektedir. Bununla beraber hastanın gözüne Relex Smile ile uygulama yapılabilirliği ancak muayene neticesinde belirlenebilir.

Sorularınız mı Var?

[contact-form-7 id=”3430″]