Obezite Cerrahisi Öncesi Sonrası

Kliniğimizde, obezite cerrahisinde mide bandı, gastrik bypass ve tüp mide operasyonları, uzman ve tecrübeli obezite cerrahisi doktorlarımız tarafından, 2006 yılından beri komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Doktorlarımız, tecrübesini ve uluslararası tanınırlığını son teknoloji yöntemlerle birleştirerek obezite cerrahisi tedavilerini başarılı bir şekilde sürdürürken, hastalarımızın sağlıklı ve mutlu bir şekilde ayrılmasını sağlamaktadır.

Kliniğimizde gerçekleştirilecek obezite cerrahisi operasyonu öncesinde, doktorlarımız tarafından ön muayenede incelenmesi gereken birtakım değerler bulunmaktadır. Bu nedenle operasyon öncesinde, doktorlarımız tarafından vücut kitle indeksi veya vücut yağ oranı incelenmelidir. Tedavi yöntemi, bu değerlere ve hasta sağlığına göre belirlenirken, hasta eğer obez ise operasyondan bir süre önce uzman tavsiyeli bir diyet programı uygulaması da gerekli olabilir.

Obezite cerrahisi operasyonu sonrasında, sürdürülebilir sağlıklı bir yaşam ve verilen kiloların tekrar alınmaması için doktorlarımızın tavsiyeleriyle hareket edilmesi gereklidir. Doktorlarımız sizlere fiziksel aktivite ve diyet içeren bir program önererek, operasyon sonraki sürecin daha sağlıklı bir şekilde geçirilmesini sağlar. Ayrıca kliniğimizde obezite cerrahisinde kullanılan Laparoskopi Tekniği (kapalı yöntem) sayesinde operasyon sonrası komplikasyon riski de minimuma inmektedir. Kullandığımız teknolojik imkanlar sayesinde, operasyon sonrası süreçte normal hayata dönmeniz böylece daha hızlı olmaktadır.

Obezite Cerrahisi Öncesi Sonrası

Kliniğimize obezite cerrahisi operasyonu için başvurmadan önce, sürecin daha da hızlı ilerlemesi için vücut kitle indeksi veya vücut yağ oranı doktorlarımıza bildirilmelidir. Doktorlarımız bu sayede gerçekleştirilecek operasyona, sizlerin de isteklerini dinleyerek hızlıca karar verecektir. Tecrübeli doktorlarımızın deneyimi sayesinde obezite cerrahisinde, her yıl binlerce komplikasyonsuz ve başarılı ameliyat gerçekleştirilmektedir.

Kliniğimizde gerçekleştirilecek obezite cerrahisi operasyonu sonrasında iyileşme süreniz ve normal hayata dönüşünüz, sağlık durumunuza ve tedavi yöntemine göre değişmektedir. Normal şartlar altında, obezite cerrahisi operasyonu sonrasında ortalama bir haftada normal hayata geri dönebilirsiniz. Ancak doktorlarımız operasyon sonrasında buna karar vererek sizleri ayrıntılı olarak bilgilendirecektir.