Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

Medibeauty Klinik, uzman ve tecrübeli doktorlarıyla, plastik cerrahi, saç ekimi, göz lazeri, göz içi lens, diş estetiği ve obezite cerrahisi alanlarında 2006 yılından beri başarılı bir şekilde hizmet vermektedir.

Kliniğimizde tüm operasyonlar, her türlü komplikasyona anında karşılık verilebilecek, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü hastane ortamında güvenli bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Kliniğimizin konforlu hizmet kalitesi 2014’ten beri her yıl Uluslararası Sağlık Akredite Kuruluşu Joint Commission International (JCI) tarafından kontrol edilerek onaylanmaktadır.

Medibeauty Klinik’te tedaviler, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ve sadece doktorlar tarafından satın alınabilen ürünlerle gerçekleştirilmektedir. Ayrıca kliniğimizde tedavi ve iyileşme sürecini rahat ve kolay hale getirmek için son teknoloji cihazlar ve mikrocerrahi aletler kullanılmaktadır.

Klinik olarak sizlerin sağlıklı ve konforlu bir tedavi süreci geçirmenizi sağlamak bizim önceliğimiz olduğundan 5 yıldızlı Limak Eurasia Luxury Hotel’de konaklayabilirsiniz.

Medibeauty Klinik, yaklaşık 20 yıllık tecrübesi ile ağırlıklı olarak yurt dışından gelen 55 binin üzerinde hastayı başarılı bir şekilde tedavi etmiştir.

Medibeauty Klinik - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimiz, alanında uzman ve tecrübeli doktorlarla uzun yıllardır hizmet vermektedir. Uzman doktorlarımız, tecrübesini ve uluslararası tanınırlığını son teknoloji yöntemlerle birleştirerek tedavilerini başarılı bir şekilde sürdürürken, hastalarımızın sağlıklı ve mutlu bir şekilde ayrılmasını sağlamaktadır.

Kliniğimiz, plastik cerrahi, saç ekimi, göz lazeri, göz içi lens, diş cerrahisi ve obezite cerrahisi operasyonlarını uzman ve tecrübeli doktorlarıyla, komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirmeye devam etmektedir. Kliniğimiz, plastik cerrahide, yüz estetiği, vücut estetiği ve medikal estetik alanlarında tedaviler gerçekleştirmektedir. Kliniğimizde saç ekimi, FUE Gold yöntemi ile alınan greftlerin Manuel Saç Ekimi veya DHI Tekniği ile Saç Ekimi Yöntemi ile ekilmesi şeklinde yapılmaktadır. Lazerle göz ameliyatı sürecinde, 3 boyutlu göz haritası çıkarmak için WaveFront teknolojisi kullanılırken, ActiveTrack 3-D göz izleme sistemi ve bıçaksız Femtosaniye Lazer teknolojisi ile operasyonlarımızın başarı oranı artmaktadır. Göz lazeri ameliyatlarımız, son teknoloji iLasik, ReLex Smile ve PRK/Lasek göz lazeri yöntemleriyle gerçekleştirilmektedir. Göz içi lens tedavilerinde kullandığımız, Multifokal Lens, Trifokal Lens ve Monofokal Lens, CE sertifikasına ve UV filtreye sahip lenslerdir. Kliniğimiz diş cerrahisinde, diş implantı, diş köprüsü, All on 4, diş kaplama ve diş beyazlatma tedavilerini gerçekleştirmektedir. Bariatrik cerrahi olarak da adlandırılan obezite cerrahisinde mide bandı, gastrik bypass ve tüp mide operasyonlarımız başarılı bir şekilde uygulanmaktadır.