Neden Biz?

Medibeauty Klinik olarak 2006’dan bu yana plastik cerrahi, saç ekimi, göz lazeri, göz içi lens, diş cerrahisi ve obezite cerrahisi gibi alanlarda yurt dışından ve yurt içinden gelen hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Uluslararası JCI sertifikasına sahip olan Medibeauty Klinik, en son bilimsel ve teknolojik standartları kullanmasının yanı sıra sağlık turizmi alanında da TÜV Sertifikası’na sahip ilk ve tek kurumdur.

Kliniğimiz, plastik cerrahide, yüz estetiği, vücut estetiği ve medikal estetik alanlarında tedaviler gerçekleştirmektedir. Plastik cerrahi tıbbi kadromuz, uluslararası alanda yetkin olup, uzun yıllardır sahip oldukları pratikle operasyonları gerçekleştirmektedir. Plastik cerrahide kaliteli implantlara, ileri teknoloji ekipmanlara, katkı maddesiz ilaç ve ürünler ile ileri tedavi yöntemlerine sahip olan kliniğimiz, tüm plastik cerrahi operasyonlarını bu güvence ile gerçekleştirmektedir.

Saç ekimi, kliniğimiz tarafından geliştirilerek uygulanan FUE Gold yöntemi ile alınan greftlerin, Manuel Saç Ekimi veya DHI Tekniği ile Saç Ekimi Yöntemi ile ekilmesi şeklinde yapılmaktadır. Bu yöntemlerden hangisinin uygulanacağı uzman saç ekimi tıbbi kadromuz tarafından hastanın estetik ihtiyacı göz önünde bulundurularak, ön muayenede bilgisayarlı saç analizi ile donör ve ekim bölgeleri incelenmesi neticesinde belirlenir. Gösterdiğimiz bu özen ve hassasiyet sayesinde saç ekimi operasyonlarımız en doğal sonuçlarla tamamlanmaktadır.

Göz lazeri ameliyatı sürecinde, 3 boyutlu göz haritası çıkarmak için WaveFront teknolojisi kullanılırken, ActiveTrack 3D göz izleme sistemi ve bıçaksız Femtosaniye Lazer teknolojisi ile operasyonlarımızın başarı oranı artmaktadır. Göz lazeri ameliyatlarımız, üstün teknoloji iLasik, ReLex Smile ve PRK/Lasek göz lazeri yöntemleriyle gerçekleştirilmektedir. Göz içi lens tedavilerinde kullandığımız, Multifokal Lens, Trifokal Lens ve Monofokal Lens, CE sertifikasına ve UV filtreye sahip akıllı lenslerdir.

Kliniğimiz diş cerrahisinde, diş implantı, diş köprüsü, All on 4, diş kaplama ve diş beyazlatma tedavilerini gerçekleştirir. Kliniğimizde uzman ve tecrübeli doktorlarımız tarafından çene kemiğine sıkı bir şekilde entegre edilen implantlar, uzun yıllar dayanıklı bir şekilde kullanılabilmektedir. Sahip olduğumuz diş cerrahisi teknolojisi ile diş operasyonlarımız komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleşmektedir. Bu güvence ve tecrübe ile artık hastalarımız daha güzel gülüyor.

Bariatrik cerrahi olarak da adlandırılan obezite cerrahisinde mide bandı, gastrik bypass ve tüp mide operasyonlarımız başarılı bir şekilde uygulanmaktadır. Kliniğimizde uygulanan ileri teknoloji Laparoskopi Tekniği (kapalı yöntem) sayesinde obezite cerrahisi ameliyatı sonrası oluşabilecek komplikasyon riskleri minimize edilmekte ve hastanın kısa sürede iyileşerek normal yaşamına dönmesi sağlanmaktadır. Alanında uzman obezite cerrahisi doktorlarımız, tecrübesini ve uluslararası tanınırlığını üstün teknoloji yöntemlerle birleştirerek tedavilerini başarılı bir şekilde sürdürürken, hastalarımızın sağlıklı ve mutlu bir şekilde ayrılmasını sağlamaktadır.

Peki Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

• Uluslararası tecrübe
  • Yaklaşık 20 yıllık bir deneyim
  • Binlerce memnun hasta
  • Hastane ortamında tedavi
  • Hastalarla sürekli iletişim
  • Tıpta Avrupa standartları
  • Operasyon başarı oranımız
  • Tecrübeli ve değişmeyen kadromuz
  • JCI & ISO Sertifikalı Klinik
  • Yüzde 100 hasta memnuniyeti anlayışımız
  • Sağlıkta ileri teknoloji ekipmanlar
  • Hastaya özel açılan steril ürünler
  • Sağlık turizminde TÜV Sertifikası

Kliniğimizin konforlu hizmet kalitesi 2014’ten beri her yıl Uluslararası Sağlık Akredite Kuruluşu Joint Commission International (JCI) tarafından kontrol edilerek onaylanmaktadır. Kliniğimizde tedaviler, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ürünlerle gerçekleştirilmektedir. Medibeauty Klinik, yaklaşık 20 yıllık tecrübesi ile ağırlıklı olarak dünyanın her bölgesinden gelen 55 binin üzerinde hastayı başarılı bir şekilde tedavi ederek mutlu olmasını sağlamıştır.

Neden Biz? - Sıkça Sorulan Sorular

Klinik seçerken dikkat etmeniz gereken en önemli husus, seçtiğiniz yerin merdiven altı estetik merkezi olmamasıdır. Kliniğimizde tüm operasyonlarımız, uzman ve tecrübeli doktorlarımız ile her türlü komplikasyona anında karşılık verilebilecek, üstün teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü hastane ortamında yapılmaktadır. Kliniğimizde tedaviler, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ve sadece doktorlar tarafından satın alınabilen ürünlerle gerçekleştirilmektedir. Ayrıca tedavi ve iyileşme sürecinizi rahat ve kolay hale getirmek için son teknoloji cihazlar ve mikrocerrahi aletler kullanmaktayız. Misafir odaklı yaklaşımı, tecrübeli tıbbi kadrosu ve multidisipliner çalışmayı bir araya getirerek, hastalarından aldığı değerle büyüyen kliniğimiz, bu sayede dünyanın her bölgesinden 55 binin üzerinde hastayı tedavi etme başarısı göstermiştir.

Tedavi ve operasyonlar ile ilgili bilgi almak için bizlere 02166930603 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Bizlere WhatsApp üzerinden ulaşmak için 05466773535 numaralı telefonumuzu kullanabilirsiniz. Ayrıca ayrıntılı bilgi ve ücretsiz ön muayene için online konsültasyon formumuzu doldurabilirsiniz.