Neden Biz?

Medibeauty Klinik olarak 2006’dan bu yana plastik cerrahi, saç ekimi, göz lazeri, göz içi lens, diş cerrahisi ve obezite cerrahi tedavisi gibi konularda yurt dışından ve yurt içinden gelen hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Uluslararası JCI sertifikasına sahip olan Medibeauty Klinik, en son bilimsel ve teknolojik standartları kullanmasının yanı sıra sağlık turizmi alanında da TÜV Sertifikası’na sahip ilk ve tek kurumdur.

Kliniğimiz tüm operasyonlarını, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü hastane ortamında gerçekleştirmektedir. Ayrıca kliniğimizin konforlu hizmet kalitesi 2014’ten beri her yıl Uluslararası Sağlık Akredite Kuruluşu Joint Commission International (JCI) tarafından kontrol edilerek onaylanmaktadır. Kliniğimizde tedaviler, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ürünlerle gerçekleştirilmektedir.

Peki Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

• Uluslararası tecrübe
  • Yaklaşık 20 yıllık bir deneyim
  • Binlerce memnun hasta
  • Hastane ortamında tedavi
  • Hastalarla sürekli iletişim
  • Tıpta Avrupa standartları
  • Operasyon başarı oranımız
  • Tecrübeli ve değişmeyen kadromuz
  • JCI & ISO Sertifikalı Klinik
  • Yüzde 100 hasta memnuniyeti anlayışımız
  • Sağlıkta son teknoloji ekipmanlar
  • Hastaya özel açılan steril ürünler
  • TÜV Sertifikası

Medibeauty Klinik, yaklaşık 20 yıllık tecrübesi ile ağırlıklı olarak yurt dışından gelen 55 binin üzerinde hastayı başarılı bir şekilde tedavi ederek mutlu olmasını sağlamıştır.