Mezoterapi

Cumartesi 10:00 – 14:00
Sorularınız mı Var?
[contact-form-7 id=”246″ title=”Sorularınız mı Var?”]

Mezoterapi aslında orta deri tedavisi anlamına gelir. Mezoterapi nedir denildiğinde ise kısaca, ağrının olduğu ya da hastalıklı olan bölgelere, mikro enjeksiyonlar aracılığı ile yapılan tedavi olduğunu söyleyebiliriz. İlk kez 1952 yılında Fransa’da uygulanmış olan tedavide 4 – 6 mm’lik uçlara sahip iğneler kullanılır. Üstelik bu şekilde gerçekleştirilen uygulama doğrudan sorunlu bölgeye ulaşmayı sağlar ve başarılı sonuç gösterir. Üstelik yan etki oluşma riski de minimuma indirilmiş olur. Mezoterapi bugün sadece cilt ve saç problemlerinde karşımıza çıkmıyor. Oldukça geniş bir kullanım alanı söz konusudur.

yüz mezoterapisi

Kısaca kullanım alanlarını sıralayacak olursak, şunlar ön plana çıkar. Cilt yaşlanmasını önleme, çeşitli cilt problemlerinin tedavisinde, saç dökülmesini engellemek amacıyla, vasküler lekelerin giderilmesinde, selülit tedavisinde, varis ve lenf ödem gibi çeşitli damar hastalıklarında, migren ağrılarının önlenmesinde, boyun ve bel fıtığı ağrılarının hafifletilmesinde ve arterit gibi çeşitli eklem ağrılarının hafifletilmesinde kullanılır… Yani Mezoterapi nedir sorusunun geniş cevabı aslında kullanım alanlarında gizlidir. Diğer taraftan bizi asıl ilgilendiren ise Cilt Mezoterapisi… El, yüz, boyun ve dekolte gibi bölgelerde yoğun olarak uygulanan mezoterapi, cilt sarkmaları, yaşlanma etkileri, akne ve benzeri sebebi ile oluşan lekelenmeler ile güneş lekelerinin tedavisinde kullanılır. Üstelik cildinizde henüz yıpranma belirtileri olmasa dahi, cildinizi desteklemek için Cilt Mezoterapisini tercih edebilirsiniz.

Dolgu tedavisi yaşlılık belirtilerinin giderilmesi haricinde ciltte bulunan akne izlerinin ve derin yaraların tedavisinde de kullanılabilir.

Kimler Mezoterapi Yaptırabilir?

18 yaşın üzerindeki herkes için bu tür tedaviler uygundur. Hem cildi yıpranmış ve hasarlı olan kişiler, hem de henüz yıpranma belirtileri göstermeyen kişiler Cilt Mezoterapisini tercih edebilir. Ancak yine de şikâyetlerinizi bir uzman ile paylaşıp, buna göre karar vermek daha yerinde bir hareket olur. Bu tür uygulamalarda sadece kişilerin isteklerini baz alarak karar vermek ve uygulama yapmak istenilen sonuçların alınmasını engelleyebilir. Bu yüzden öncelikle bir uzman doktor ile görüşüp muayene olmanızda, şikâyetlerinizi iletmenizde fayda var. Buna göre kararınızı vermelisiniz. Hatta ücretsiz muayene ve teşhis fırsatından yararlanabilir ve hemen doktorlarımızdan randevu alabilirsiniz.

Mezoterapi Öncesi Süreç

Cilt Mezoterapisi öncesinde, uygulamanın yapılacağı alanların belirlenmesi gerekiyor. Hangi bölgelerinizde nasıl bir Mezoterapi yapılacak ve enjekte edilecek takviyenin içeriği ne olacak, buna uygulama öncesinde karar vermiş olmak gerekiyor. Doktorunuz cildinizin ihtiyaçlarına göre bir planlama yapacaktır. Bunun dışında ise bir hazırlık yapmanız gerek yok. Eğer kullandığınız ilaçlar ya da takviyeler varsa, bunları da doktorunuz ile paylaşmanız yerinde bir hareket olacaktır. Ayrıca herhangi bir hastalığınız varsa, yine bunun bilgisini doktorunuza vermeniz gerekir. Mezoterapi öncesinde yapmanız gerekenler hakkında detaylı bilgiyi uzmanlarımızdan alabilirsiniz.

Mezoterapi Sonrası

Mezoterapi nedir sorusunun cevabı oldukça geniş olmakla birlikte, Cilt Mezoterapisinden bahsederken aslında basit bir işlem ile karşı karşıyayız. Bu yüzden de uygulama sonrasında sizi zorlayıcı bir süreç söz konusu olmayacaktır. Cilt Mezoterapisinden sonra ağrı hissi olmaz ancak ilk 24 saatlik süre boyunca güneş ışığından uzak durmalısınız. Bununla birlikte ilk 2 – 3 saat uygulama yapılan bölgenin su ile temas etmemesi gerekir. Bunun dışında doktorunuzun bazı tavsiyeleri olabilir. Bunlara dikkat etmeniz son derece önemlidir.

Mezoterapi Fiyatları

Mezoterapi, hem cilt problemleri öncesinde, hem de sonrasında tercih edilebilen, oldukça iyi sonuçlar gösteren bir tedavi şeklidir. Bu yüzden çokça tercih edildiğini görüyoruz. Bununla birlikte Mezoterapi, kişiden kişiye değişen bir uygulama şekline sahiptir. Hem enjekte edilen içerik kişinin ve cilt tipinin ihtiyaçlarına göre değişecektir, hem de uygulama bölgesi kişiden kişiye değişecektir. Bu durumda ise farklı fiyatlar ortaya çıkar. Muayene edilmeden net bir Mezoterapi fiyatı ise verilemez. Mezoterapi yaptırmayı düşünüyorsanız, öncelikle muayene olmalısınız. Sonrasında doktorunuz size bu uygulamanın fiyatlarından söz edebilir.

Sorularınız mı Var?

[contact-form-7 id=”3430″]