Klinik Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Medibeauty Klinik olarak yurt dışından ve yurt içinden gelen hastalarımıza sağlıklı ve konforlu bir tedavi süreci önceliğiyle hareket etmekteyiz. Bu nedenle sizlerin de hasta olarak tedavi öncesi ve sonrası için dikkat etmeniz gerekenleri ve haklarınızı bilmeniz de oldukça önemlidir.

• Sağlıkta JCI sertifikası, uluslararası bir standart ve kriterdir. Kliniğimizin kalite standartlarına uyarak  Joint Commission International (JCI) akreditasyon belgesine sahip olması uluslararası olarak nitelikli olduğunun da göstergesi. Tüm tedavilerin JCI onaylı bir klinikte yapılması, tedavinin her türlü komplikasyona anında karşılık verilebilecek, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü hastane ortamında güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlamaktadır.
  • Seçeceğiniz kliniğin merdiven altı bir klinik olmamasına ve doktorların/cerrahların niteliklerine kesinlikle dikkat edin. Birçok aracı size alanında uzman olmayan doktorlar aracılığıyla tedavi sunabilir. Bu nedenle operasyonu gerçekleştirecek doktor/cerrahi ekibine dikkat etmelisiniz.
  • Operasyon sürecinde kalacağınız otelin kliniğine yakın olduğundan emin olun. Operasyon sonrasında acil bir durum olması durumunda ulaşımınız kolay olacaktır.
  • İletişim kurduğunuz kliniğe herhangi bir ön ödeme yapmayın. Olası bir fikir değiştirme durumunda yaptığınız ön ödemeyi geri alamama riskine sahipsiniz.
  • Gerçekleştirilen operasyon sonrası mutlaka klinikte kalmalısınız. Doktorunuzun yönlendirmelerini dikkatlice uygulamalısınız.
  • Klinikte kullanılan tüm ürünlerin sertifikalı ve onaylı olmasına dikkat edin. Ayrıca bu ürünlerin sadece doktorlar tarafından satın alınmış olması gerekmektedir.
  • Operasyon öncesi varsa kronik bir rahatsızlığınızı, alerjinizi ve mevcut hastalıklarınızı doktorlara detaylıca bildirmeniz gerekmektedir. Kullandığınız bir ilacı da doktorlara bildirerek bu konuda bilgilendirme yapmalısınız.

Kliniğimiz, 2006 yılından beri estetik cerrahi, plastik cerrahi, saç ekimi, göz lazeri, göz içi lens, diş cerrahisi ve obezite cerrahisi alanlarında başarılı bir şekilde hizmet vermeye devam etmektedir. Sahip olduğumuz JCI sertifikası ile birlikte, tüm operasyonlarımız her türlü komplikasyona anında karşılık verilebilecek, son teknoloji ekipmanlarla donatılmış, tam teşekküllü hastane ortamında güvenli bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Tedavilerimizin Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ve sadece doktorlar tarafından satın alınabilen ürünlerle gerçekleştirilmesini sağlamaktayız.  Ayrıca kliniğimizde tedavi ve iyileşme sürecini rahat ve kolay hale getirmek için son teknoloji cihazlar ve mikrocerrahi aletler kullanılmaktadır.

Kliniğimiz, sahip olduğu bu teknoloji, tecrübe ve uzman doktor kadrosuyla 55 binden fazla hastayı tedavi ederek mutlu olmasını sağlamıştır.