Kırışıklık Tedavisi

Kırışıklık Tedavisi Nedir?

Alın çizgileri veya kaz ayakları erken yaşta ortaya çıkabilir. Aynaya baktığınızda görünen bu kırışıklıklar özgüveninizi etkileyerek daha da yaşlı hissetmenize neden olabilir. Buna çözüm olarak kliniğimizde uzman estetik doktorlarımız tarafından kırışıklık tedavisi uygulanmaktadır. Bu sayede kırışıklarınız azalacak ve pürüzsüz cildinizi daha çekici bir şekilde geri kazanacaksınız.

Kırışıklık Tedavisi Nasıl Yapılır?

Kliniğimizde enjeksiyon yöntemi, kırışıklık tedavisi için en sağlıklı ve en hızlı tedavi yöntemidir. Bu yöntemde derinin alt katmanlarına farklı maddeler enjekte edilir. Dolgu adı verilen bu maddeler, kırışıklıkların birkaç dakika içinde dolgunlaşarak yok edilmesini sağlar. Dolgular şunları içerir:

• Hyaluronik asit
  • Otolog yağ
  • Polilaktik asit
  • Kalsiyum hidroksiapatit
  • Polikaprolakton

Kırışıklık tedavisi için hangi maddenin kullanılacağı, hastanın yaşına, kullanım yerine, hastanın kişisel fikirlerine ve doktorun görüşlerine bağlıdır. Kapsamlı olarak gerçekleştirilen ön muayenede doktorlarımız tarafından, sizlerin de estetik istekleri dinlenerek karar verilen madde tedavi edilecek cilt bölgesine enjekte edilir. Dolgu maddesinin enjektesinden sonra hafif basınçla cilde masaj yapılır. Ağrı veya şişliği önlemek için soğuk uygulamalar kullanılır. Dolgular, kaybedilen hacmin yerini alarak cildin genç görünümünü geri kazandırır.

Kliniğimiz deneyimli estetik doktorları, medikal estetik tedavilerini bakanlık onaylı, hiçbir katkı maddesi içermeyen ve sadece doktorlar tarafından satın alınabilen ürünlerle gerçekleştirir. Sağladığımız bu güvenle dünyanın her bölgesinden hastanın kliniğimizden sağlıklı ve mutlu ayrılmasını sağladık.

Kırışıklık Tedavisi Öncesi ve Sonrası

Kırışıklık tedavisi öncesi hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durum analizi yapılır. Bu muayenede ortaya çıkabilecek olası riskler hakkında bilgilendirme de yapılır. Buna göre operasyon konusunda karar verilir.

Kliniğimizde kırışıklık tedavisinde anestezi gerekli değildir ancak gerekirse ağrıyı engellemek için hafif bir anestezik krem sürülebilir. Tedavi, yaklaşık 20 dakika sürerken klinikte yatış da gerekli değildir. Tedaviden sonra bir süre spor, sauna ve solaryumdan uzak durmalı ve biraz dinlenmeniz gerekmektedir.

Kırışıklık Tedavisi - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde, uzman ve tecrübeli doktorlarımız tarafından kırışıklıkları azaltmak, pürüzsüz ve çekici bir cildi geri kazandırmak için kırışıklık tedavisi uygulanmaktadır.

Kliniğimizde kırışıklık tedavisi, yaklaşık 20 dakika sürerken klinikte yatış da gerekli değildir. Tedaviden sonra bir süre spor, sauna ve solaryumdan uzak durmalı ve biraz dinlenmeniz gerekmektedir.

Kliniğimizde, kırışıklık tedavisinde herhangi bir ağrı hissetmezsiniz. Kırışıklık tedavisinde kullanılan hafif bir anestezik krem ile ağrı yok denecek kadar az olmaktadır.