Kadınlarda Saç Ekimi

Saç ekimi uzmanları, kadınlardan gelen taleplerle giderek daha fazla ilgilenmeye başladılar. Çünkü ,saç dökülmesi kadınları da etkiler ve onlar için erkeklerden çok daha sıkıntılıdır. Çünkü genellikle kadınlığın sembolü olan kadınların saçları daha seyrek, daha ince hale gelir ve özellikle alın ve orta ayrılma bölgesinde dökülme olur.

Saç dökülmesi görsel olarak fark edilir edilmez, saçın yaklaşık yüzde 50’si çoktan vedalaşmış olursunuz. Artık kadın saçına yeni bir dolgunluk ve yoğunluk kazandırmanın çeşitli yenilikçi yöntemleri var. Eski saç görünümünü geri getirmek için saçın yarısı ekim yapmaya yeterlidir.

Erkeklerden Farklı Kadınlarda Saç Dökülmesi

Kadınlarda şok diyetler, stres veya hastalıkların neden olduğu saç dökülmesi tedavi edilebilir ve normal saç uzaması geri getirilebilirken, aynı zamanda kalıtsal saç dökülmesinden muzdarip kadınlarda saç ekimi yapmak son derece mantıklıdır. Geleneksel tedavi yöntemleriyle saç uzaması artık sağlanamıyorsa, saç ekimi ihtiyacını düşünmek için öncelikle yoğun bir teşhis ve danışma gereklidir.

Hasta, cerrah ile yoğun bir görüşme yaptıktan sonra saç ekimi yaptırmaya karar verirse, ekimi mümkün kılmak için iyi korunmuş bir saç kenarı mevcut olduğundan emin olunmalıdır. Alınları yüksek olan kadınlar saç çizgisini bir nakil ile daha da aşağı taşıyabilir. Saç ekim kliniğindeki uzmanlarımız, en nihayetinde istenen sonuca ulaşmak için kadınlarla yoğun hedef görüşmeleri yapmaktadır.

Düşük Komplikasyon ve Risklerle Nakil İşlemi

Kadınlar için saç ekimi erkeklere göre çok daha naziktir. Daha az miktarın aktarılması gerekir ve genellikle tıraş olmadan veya sadece kısmi tıraşla yapılır. Tedavi ayakta tedavi bazında gerçekleştirilir ve nispeten hızlı, kolay ve ağrısızdır.

Çoğu durumda uzmanlarımız yenilikçi FUE yöntemine güveniyor. Bu yöntem sürekli olarak geliştirilmekte ve ek teknikler ve malzemelerle genişletilmiştir. Hatta bazı FUE yöntemlerinin kadınlar üzerinde kullanıldığında özellikle uygun olduğu gösterilmiştir. Operasyon öncesi uzmanlarımız istenilen sonuca birlikte ulaşmak için en uygun yöntemi hasta ile görüşür. Ayrıca alın tabanında bir nakil yapıldığında, gerekli boşlukları çıkarmak için sadece başın arkasında bir “pencere” açılır. Saç kısaltılmasına gerek yoktur ve saçların uzun süre uzaması gerekmez.

En Başından İtibaren Profesyonel Hasta Bakımı

Profesyonel tıbbi seyahat acenteleri, planlamadan dönüşüne kadar hastayla ilgilenir ve kliniğe seyahatin başlangıcından ve otelde kalış ve geri dönüşünden itibaren rahatça bakılmalarını sağlar. Hasta ertesi gün tekrar gitmeye hazır olduğundan, boş zamanını turistik aktiviteler için kullanabilir.