Göz Lazeri ve Lens

Halk arasında göz çizdirme olarak da bilinen lazerle göz ameliyatı miyop, hipermetrop ve astigmat tedavilerinde kullanılmaktadır. Zaman zaman miyop, hipermetrop ve astigmat gibi sorunlarda lazer yöntemleri kullanılamadığından lensler tercih edilmektedir.

Medibeauty Klinik’te lazerle göz ameliyatı sürecinde 3 boyutlu göz haritası çıkarmak için WaveFront teknolojisi kullanılırken, ActiveTrack 3-D göz izleme sistemi ve bıçaksız lazer tekniği Femtosaniye Lazer teknolojisi de operasyonların başarı oranını artırmaktadır. Göz doktorlarımızın sahip olduğu tecrübe sayesinde her yıl binlerce komplikasyonsuz ameliyat gerçekleştirilmektedir. Damla yoluyla lokal anestezi yapılarak ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen lazerle göz ameliyatı tedavisi genellikle 10 ile 15 dakika sürmektedir. Lazerle göz ameliyatı sonrası ortalama bir ya da iki gün içerisinde rutin hayatınıza dönebilirsiniz.

Medibeauty Klinik’te göz içi lens uygulamalarında, CE sertifikasına ve UV filtreye sahip, multifokal lens, trifokal lens ve monofokal lens kullanılmaktadır. Multifokal lens tedavisi, korneanın kenarından küçük bir kesi açılarak implante edilen lens ile yapılmaktadır. En yaygın olarak kullanılan trifokal lens tedavisi de multifokal lensteki gibi, korneanın kenarından küçük bir kesi açılarak implante edilen lens ile yapılırken gözlük kullanımını tamamen ortadan kaldırmaktadır.

Tedaviler

Göz Lazeri

Göz lazeri ameliyatı, miyop, astigmat ve hipermetrop gibi sorunlardan kurtulmanızı sağlar. Kliniğimizde iLasik, ReLEx Smile ve PRK/Lasek yöntemleri uygulanmaktadır.

Lens Uygulamaları

Lazerle göz ameliyatının çözüm olmadığı bazı hastalarda lensler tercih edilir. Kliniğimizde Multifokal Lens, Trifokal Lens ve Monofokal Lens yöntemleri kullanılmaktadır.

Kliniğimiz

Kliniğimiz uzman ve tecrübeli göz doktorları ile lazerle göz ameliyatı ve lens uygulamalarını yaklaşık 20 yıldır başarılı bir şekilde gerçekleştirmektedir. Uzun yıllardır yurt dışından ve yurt içinden yaklaşık 55 bin hastayı tedavi eden kliniğimizin hizmet kalitesi 2014’ten beri her yıl Uluslararası Sağlık Akredite Kuruluşu Joint Commission International (JCI) tarafından kontrol edilerek onaylanmaktadır.

Tıbbi Kadromuz

Medibeauty Göz Kliniğinde en büyük avantajımız karşıladığımız hasta adedinin fazlalığı sebebiyle operasyon deneyimimizdir. Yaklaşık 20 yıldır birlikte çalıştığımız göz cerrahisi uzmanlarımız, deneyimleri ile her yıl binlerce komplikasyonsuz ameliyat gerçekleştirmektedir. Sunduğumuz hijyenik standartlar, son teknoloji cihaz ve ekipmanlarımız ve günlük 8-12 göz cerrahi operasyon rutinimiz sayesinde kazandığımız deneyim, operasyonunuzun her aşamasında memnun olmanızı sağlamaktadır.

Göz Lazeri ve Lens - Sıkça Sorulan Sorular

Lazerle göz ameliyatı, kliniğimizde kullanılan son teknoloji ekipmanlar ve uzman doktorlarımız sayesinde oldukça güvenli bir operasyondur. Kliniğimizde lazerle göz ameliyatı sürecinde 3 boyutlu göz haritası çıkarmak için WaveFront teknolojisi kullanılırken, ActiveTrack 3-D göz izleme sistemi ve bıçaksız lazer tekniği Femtosaniye Lazer teknolojisi de operasyonların başarı oranını artırmaktadır. Göz doktorlarımızın sahip olduğu tecrübe sayesinde her yıl binlerce komplikasyonsuz ameliyat gerçekleştirilmektedir.

Kliniğimizde damla yoluyla lokal anestezi yapılarak ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen lazerle göz ameliyatı tedavisi, genellikle 10 ile 15 dakika sürmektedir. Lazerle göz ameliyatı sonrası ortalama bir ya da iki gün içerisinde rutin hayatınıza dönebilirsiniz.

Kliniğimizin uzman ve tecrübeli göz doktorları, önce sizleri kapsamlı bir muayeneden geçirir. Bu muayene sonrasında, sizin isteğinize ve sağlık durumunuza göre, göz lazeri mi yoksa göz içi lens tedavisi mi uygulanacağına karar verilir. Kliniğimizde hastaya özel tedavi yöntemi belirlenerek, tecrübeli doktorlarımız sayesinde gözlüklerinizden kolayca kurtulabilirsiniz.