Göz - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde lazerle göz ameliyatı sürecinde 3 boyutlu göz haritası çıkarmak için WaveFront teknolojisi kullanılmaktadır. ActiveTrack 3-D göz izleme sistemi ve bıçaksız lazer tekniği Femtosaniye Lazer teknolojisinin de kullanılması operasyonların başarı oranını artırmaktadır. Kliniğimizde, iLasik, PRK/Lasek ve ReLEx Smile göz lazer yöntemleri kullanılmaktadır. Göz doktorlarımızın sahip olduğu tecrübe sayesinde 10 yılı aşkın bir süredir binlerce komplikasyonsuz ameliyat gerçekleştirilmiştir.
Lazer ile göz cerrahisi, tıbbi açıdan tamamen güvenlidir. LASIK tedavileri 1999'dan beri kullanılmakta olan tedavi olarak şu ana kadar milyonlarca kez uygulanmıştır. Komplikasyon oranı yüzde 0,05 gibi yok denecek oranlarda olup, kontakt lenslerde de benzer bir komplikasyon oranı ile karşılaşılabilmektedir. Kliniğimiz uzman doktorları, lazer göz cerrahisinde sahip olduğu 15 yılı aşkın tecrübe ile operasyonlarını komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirmeye devam etmektedir.
Kliniğimizde, lazer göz ameliyatı öncesinde doktorlarımız tarafından gerçekleştirilecek detaylı muayene ile hangi yöntemin uygulanacağına karar verilir. Muayenede, lazer yöntemine karar verebilmek için, gözünüzün kornea kalınlığı yapısı, diyoptri değerleri, çap değerleri ve presbiyopi durumu incelenir.
Kliniğimizde lazerle göz ameliyatı sonrası hemen görmeye başlarsınız ancak ertesi gün görme kabiliyeti çok daha iyi olur. Tam iyileşme süreci ise en fazla birkaç hafta sürmektedir.
Kliniğimizde damla yoluyla lokal anestezi yapılarak ağrısız bir şekilde gerçekleştirilen lazerle göz ameliyatı tedavisi, genellikle 10 ile 15 dakika sürmektedir. Lazerle göz ameliyatı sonrası ortalama bir ya da iki gün içerisinde rutin hayatınıza dönebilirsiniz.
Kliniğimizde iLasik tedavisi, hipermetrop, miyop, astigmat gibi görme kusurlarının bıçaksız lazer yöntemiyle düzeltilmesini sağlayan son teknoloji bir yöntemdir.
Kliniğimizde gerçekleştirilen ReLex SMILE lazer tedavisinin avantajı, düzeltme yapıldığında korneanın doğal yapısını korumasıdır. Bu nedenle iyileşme hızlanırken korneanın stabilitesi de kolay bir şekilde sağlanır.
Kliniğimizde yapılacak kapsamlı muayene sonrası, göz lazeri veya göz içi lens yönteminin hangisinin kullanılacağına karar verilir. Eğer ki gözleriniz için lazerle göz ameliyatı uygun değilse göz içi lens kullanılması da doktorlarımız tarafından değerlendirilebilir. Lens değişimi, presbiyopiyi veya çok şiddetli ametropiyi tedavi etmektedir. Bu nedenle tedavi yöntemi, kapsamlı muayene sonrası, gözünüzün kornea kalınlığı ve yapısı, diyoptri değerleri, çap değerleri ve prespiyobi durumuna göre belirlenmektedir.
Kliniğimizde kullanılan trifokal lens, üç odaklı bir lenstir. Trifokal lens, yakın, uzak ve orta alanları mükemmel şekilde kaplayan üç odak noktası sunmaktadır. Bu, özellikle bilgisayarda çok çalışan ve 60 ila 90 cm aralığında iyi bir görsel performansa ihtiyaç duyan kişiler için önemlidir.
Kliniğimizin uzman ve tecrübeli göz doktorları, önce sizleri kapsamlı bir muayeneden geçirir. Bu muayene sonrasında, sizin isteğinize ve sağlık durumunuza göre, göz lazeri mi yoksa göz içi lens tedavisi mi uygulanacağına karar verilir. Kliniğimizde hastaya özel tedavi yöntemi belirlenerek, tecrübeli doktorlarımız sayesinde gözlüklerinizden kolayca kurtulabilirsiniz.