Göğüs Küçültme

Göğüs (Meme) Küçültme Nedir?

Bazı kadınlar için büyük göğüsler önemli bir özellikken, vücutla uyumsuz olan aşırı büyük göğüsler fiziksel bir sıkıntıya dönüşebilmektedir. Sütyenin iz bırakması, göğüs altında kaşıntı gibi problemler, büyük göğüslerin getirdiği zorluklardan bazılarıdır. Ayrıca pek çok kadın, büyük göğüslerin fazla dikkat çektiği düşüncesiyle de kendini rahatsız hissedebilmektedir.

Kliniğimizde göğüs küçültme operasyonu, uygun ve daha küçük bir göğüs formu sağlamayı hedefleyen bir müdahaledir. Göğüs küçültme operasyonuyla sadece göğüs hacmini azaltmak değil, aynı zamanda uyumlu ve estetik olarak biçimlendirilmiş göğüsler yaratmak da hedeflenmektedir.

Göğüs (Meme) Küçültme Nasıl Yapılır?

Büyük göğüsler fazla yağ ve bez dokusundan oluşur. Bu dokuların alınmasıyla göğüsler küçültülür; aynı zamanda areola daraltılır, göğüs ucu yukarı kaldırılır ve cilt gerdirilir.

Operasyon öncesinde ciltte kesik yerleri belirlenir ve göğüs ucunun nereye geleceği işaretlenir. Göğüs küçültme operasyonundan sonra her iki göğüste de yağ dokusu kaldığı için liposuction yapılması gerekebilir. Buna, operasyon öncesinde doktorunuzla yapacağınız detaylı muayene sonucunda karar verilir.

Kliniğimizde göğüs küçültme operasyonları, uzman ve deneyimli doktorlarımız tarafından kliniğimizin en son teknolojisi kullanılarak yıllardır başarıyla yapılmaktadır. Göğüs estetiği operasyonlarımızda kullandığımız gelişmiş tanı ve tedavi yöntemleriyle, hastalarımızın kliniğimizden memnun ve sağlıklı bir şekilde çıkmalarını sağlamaktayız.

Göğüs Küçültme (Meme Küçültme) Ameliyatı Öncesi ve Sonrası

Göğüs küçültme operasyonu yapmadan önce hastanın kan testi ve EKG ile sağlık durumu değerlendirilir. Bu sırada olabilecek riskler hakkında hasta bilgilendirilir ve böylece operasyona uygun olup olmadığına karar verilir.

Göğüs küçültme operasyonu için gerekli şartlar, hastanın reşit olması, fiziksel olarak gelişimini bitirmiş ve sağlıklı olmasıdır. Eğer hasta anne olmayı düşünüyorsa operasyon için emzirme döneminin sonuna kadar beklemesi önerilir.

Kliniğimizde göğüs küçültme operasyonları, genel anestezi ile gerçekleştirilmektedir ve operasyon süresi genelde üç ila dört saat arasındadır. Hastalar operasyondan yaklaşık iki hafta sonra normal hayatına devam edebilirler ancak, yaklaşık iki ay boyunca spor yapmamaları gerekmektedir. Ayrıca ameliyat sonrası izler, iki ila üç ay süreyle güneşten veya solaryumdan korunmalıdır.

Göğüs Küçültme İyileşme Süreci

Operasyon Süresi

3 Saat

Anestezi

Genel

İstanbul'da Kalma Süresi

1 Gün

Günlük Hayata Dönüş

2 Hafta

Göğüs Küçültme - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde göğüs küçültme operasyonları, 2006 yılından bu yana uzman ve deneyimli doktorlarımız tarafından başarıyla yapılmaktadır. Bu sayede, operasyon sonrası izler, tam donanımlı hastanemizin sunduğu teknolojinin de katkısıyla zaman içinde silinerek gözle görülmez hale gelir.

Göğüs küçültme operasyonu, fiziksel olarak olgunlaşan her kadına uygulanabilir; fakat tıbbi bir gereklilik varsa, daha genç yaşlarda da yapılabilir. Ayrıca göğüs küçültme operasyonu için belirlenmiş bir yaş üst sınırı yoktur.

Vücutla uyumsuz olan aşırı büyük göğüsler, kadınlar için fiziksel bir sıkıntıya dönüşebilmektedir. Sütyenin iz bırakması, göğüs altında kaşıntı, sırt, omuz ağrısı ve spor yapmada zorluk gibi problemler, büyük göğüslerin getirdiği zorluklar arasındadır.

Göğüs küçültme operasyonu ile bu sorunlar çözülebilir. Kliniğimizde göğüs küçültme operasyonları, uzman ve deneyimli doktorlarımız tarafından yıllardır başarıyla ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilmektedir.