Dolgu Tedavileri

• clockHafta içi 09:00 – 17:00
    Cumartesi 10:00 – 14:00
Sorularınız mı Var?

Yaş ilerlemesiyle ciltte oluşan kırışıklıkların, sarkmaların ve çizgilerin giderilmesi için kullanılan tedavi yöntemlerinden biri dolgu tedavisidir. Dolgu tedavisinde, cildin normalde ihtiyaç duyduğu ancak yaş ilerledikçe azalan doğal maddelerin eşdeğerleri, cilde enjekte edilir. Cilt dolgusu için kullanılan en önemli dolgu maddesi Hyalüronik asittir. Hyalüronik asit, insan vücudunun doğasında bulunan bir şekerdir ve su tutma özelliği vardır. Bu nedenle cildin devamlı olarak nemli kalmasını sağlar. Bu da cildin daha sağlıklı ve genç görünmesinin başlıca sebeplerinden biridir.

dolgu tedavileri

Dolgu tedavilerinde kullanılan bir diğer önemli madde ise kolajendir. Kolajen kemikler, kıkırdaklar ve kaslar için gerekli bir protein kaynağıdır. Yaş ilerledikçe vücutta yer alan kolajen ve hyalüronik asit miktarı azalır. Belirtilen bu maddeler, dolgu tedavilerinde kırışıklıkların altına doldurularak uygulanır ve cilde geçici bir süreliğine daha genç bir görünüm kazandırır.

Dolgu tedavisi yaşlılık belirtilerinin giderilmesi haricinde ciltte bulunan akne izlerinin ve derin yaraların tedavisinde de kullanılabilir.

Dolgu Tedavisinin Uygulama Alanları Nelerdir?

• Elmacık kemiklerinin belirgin hale getirilmesi
  • Burun kenarından ağız köşesine doğru inen çizgilerin düzeltilmesi
  • Gözaltındaki morlukların ve çökmelerin, yüzdeki sarkmaların, ağız kenarlarındaki çizgilerin giderilmesi
  • Çene ve çene hattının belirginleştirilmesi
  • Dudakların şekillendirilmesi ve dolgunlaştırılması
  • Kaşa şekil verilmesi
  • Burundaki küçük şekil bozukluklarının giderilerek burun ucunun kaldırılması
  • Kaş aralığındaki çizgilerin azaltılması

Dolgu Tedavisi Hangi Durumlarda Yapılır?

Şikayet edilen bölgelerde deri altına uygulanan dolgu maddeleri, dudakları kalınlaştırmak ve yanaklara dolgunluk vermek, yara izlerine tedavi uygulamak, derideki kırışıklıkları gidermek ve ciltte oluşan çukurları düzeltmek amacıyla kullanılır.

Dolgu Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Cilt yüzeyinde meydana gelen kırışıklık, sarkma ve gevşeme bulunan bölgelere ince bir iğne ile ya da kanüller ile dolgu maddelerin enjekte edilmesi şeklinde uygulanır. Dolgu tedavisinin süresi uygulamanın yapıldığı bölgeye ve kişinin yaşına göre değişkenlik gösterebilir ancak ortalama 20 – 30 dakika sürmektedir. Uygulama sonrası kişi normal hayatına devam edebilir.

Dolgu Tedavisi Kimlere Uygulanmaz?

12 yaşın altındakilere, hamilelere ve emzirenlere, alerji tanısı bulunanlara ve aktif enjeksiyon bölgesi bulunan kişilere dolgu tedavisi uygulanmamaktadır.

Dolgu Tedavisi Fiyatları

Dolgu tedavisi yüz ve vücudunda farklı bölgelerine uyguşanabilmektedir. Uygulanacak alanın kriterlerine göre fiyatı belirlenmektedir. Kliniğimizde ücretsiz muayane randevusu alarak doktorumuzla beraber ihtiyacınızın belirlenmesinden sonra dolgu tedavinizin net maliyetini çıkarabilir ve size dolgu tedavisi fiyatı verebiliriz.

Sorularınız mı Var?

[contact-form-7 id=”3430″]