Diş Estetiğinde Neden Biz?

Ağırlıklı olarak yurt dışından gelen hastaları tedavi eden kliniğimiz, tüm diş cerrahisi operasyonlarını becerisi ve pratiği yüksek uzman diş estetiği kadrosuyla, oluşabilecek komplikasyonlara anında cevap verebilecek, JCI Sertifikasına sahip hastane ortamında gerçekleştirmektedir.

Kliniğimizde diş implantı, diş köprüsü, all on 4, diş kaplama ve diş beyazlatma başlıca diş cerrahi bölümümüzün temel alanlarındandır. Kliniğimizde diş cerrahi tedavileri, kişiye özel olarak belirlenmekle birlikte, doktorlarımız tarafından yapılacak olan muayeneler sonucu gerekli tedavi yöntemlerine karar verilmektedir. Diş ve ağız sağlığı açısından düzenli olarak kontrollerin sağlanması da kullanılacak yöntemleri etkileyen bir süreçtir. Kliniğimizde kullanılan son teknoloji yöntemler, diş cerrahisi operasyonlarının öncesi ve sonrasında, sürecin sağlıklı ve ağrısız bir şekilde geçirilmesini sağlamaktadır.

Kliniğimizde, diş cerrahisi operasyonlarını A’dan Z’ye tüm tedavinizi planlayarak uygulayacak uzman ve tecrübeli diş hekimi kadrosu tarafından tedavi edileceksiniz. Doktorlarımız, gerçekleştirilecek ayrıntılı muayene ile hastanın isteklerini dinleyerek en uygun tedavi yöntemine karar vermektedir.

Kliniğimizde gerçekleştirdiğimiz tüm diş tedavilerinde 5 yıl garanti imkanı sunuyoruz. Ayrıca kullandığımız kaliteli ve onaylı implantlarda sizlere 10 yıl garanti vaad ediyoruz.

Kliniğimiz, diş cerrahisi operasyonlarını uzman ve tecrübeli doktorları ile 2006 yılından bu yana başarılı bir şekilde gerçekleştirmektedir. Sahip olduğumuz tecrübe ve teknolojiyle, yurt dışından ve yurt içinden 55 binin üzerinde hastayı tedavi etme başarısı gösterdik.