Diş Estetiğinde Neden Biz?

Ağırlıklı olarak yurt dışından gelen hastaları tedavi eden kliniğimiz, tüm diş cerrahisi operasyonlarını becerisi ve pratiği yüksek uzman diş estetiği kadrosuyla, oluşabilecek komplikasyonlara anında cevap verebilecek, JCI Sertifikasına sahip hastane ortamında gerçekleştirmektedir.

Kliniğimizde diş implantı, diş köprüsü, All on 4, diş kaplama ve diş beyazlatma başlıca diş cerrahi bölümümüzün temel alanlarındandır. Kliniğimizde diş cerrahi tedavileri, kişiye özel olarak belirlenmekle birlikte, doktorlarımız tarafından yapılacak olan muayeneler sonucu gerekli tedavi yöntemlerine karar verilmektedir. Diş ve ağız sağlığı açısından düzenli olarak kontrollerin sağlanması da kullanılacak yöntemleri etkileyen bir süreçtir.

Kliniğimizde, diş cerrahisi operasyonlarını A’dan Z’ye tüm tedavinizi planlayarak uygulayacak uzman ve tecrübeli diş hekimi kadrosu tarafından tedavi edileceksiniz. Doktorlarımız, gerçekleştirilecek ayrıntılı ön muayene ile hastanın isteklerini dinleyerek en uygun tedavi yöntemine karar vermektedir. Kliniğimizde kullanılan ileri teknoloji yöntemler, diş cerrahisi operasyonlarının öncesi ve sonrasında, sürecin sağlıklı ve ağrısız bir şekilde geçirilmesini sağlar. Ön muayenede kullandığımız Cerec 3D ölçüm teknolojisi ile de tedavilerimizi hatasız bir şekilde gerçekleştiriyoruz.

Kliniğimizdeki tüm diş tedavilerinde 5 yıl garanti imkanı sunuyoruz. Ayrıca kullandığımız kaliteli ve onaylı implantlarda sizlere 10 yıl garanti vaad ediyoruz. Diş cerrahisi operasyonlarını uzman ve tecrübeli diş doktorları ile 2006 yılından bu yana başarılı bir şekilde gerçekleştirmekteyiz. Sahip olduğumuz ileri teknoloji ve yılların birikimiyle, yurt dışından ve yurt içinden 55 binin üzerinde hastayı tedavi etme başarısı gösterdik. Bu güvence ve tecrübe ile artık hastalarımız daha güzel gülüyor.

Diş Estetiğinde Neden Biz? - Sıkça Sorulan Sorular

Diş estetiği doktorlarımız, hastalarımızı muayene ederek bireysel olarak özel tedavi yöntemine karar vermektedir. Tedavi yöntemine karar verirken hastanın istekleri önceliklidir. Kliniğimiz uzman ve tecrübeli diş estetiği doktorları, hastanın isteklerini dinleyerek operasyonu en doğru şekilde planlarlar. Kliniğimizde diş implantı, diş köprüsü, All on 4, diş kaplama ve diş beyazlatma tedavileri uygulanmaktadır.

Kliniğimizde yaptırılacak diş kaplama tedavisi sonrası, düzenli kontroller ve bakımlar yapıldığı sürece uzun yıllar boyunca dişlerinizi kullanabilirsiniz.

Diş implant tedavisi öncesinde, diş estetiği doktorlarımız kapsamlı bir muayene ile dişlerinizin durumunu analiz eder. Diş yapısının incelendiği bu muayenede, implant uygulanmaya karar verilirse, çenenizin DVT röntgenleri ve alçı modelleri esas alınarak tedavi planlanır. Daha sonra implant uygulamasına geçilerek operasyon tamamlanır. Kliniğimiz uzman ve tecrübeli diş doktorları, sahip olduğu birikim ile diş cerrahisi operasyonlarını, 2006 yılından beri komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirmektedir.