Cilt Gençleştirme

• clockHafta içi 09:00 – 17:00
    Cumartesi 10:00 – 14:00
Sorularınız mı Var?

Cilt gençleştirme, yaşla beraber ciltte oluşan kırışıklık, çizgiler, lekeler gibi cilt bozukluklarının tedavisinde tercih edilen ve cerrahi müdahale gerektirmeyen bir yöntemdir. Lazer sistemleriyle cilt germeye kadar tüm yaşlılık belirtilerini ortadan kaldırmaya yönelik yapılan bir anti-aging işlemidir.

saç prp tedavisi

H100 Gençlik Aşısı

Bu işlemde cilde enjekte edilen ve en çok bebek cildinde bulunan “Hyalüronik Asit“ sayesinde cildin kolajen üretimi tetiklenerek, cilde parlaklık, esneklik ve nem kazandırılır.

Yüz, boyun, el üzeri, gıdı ve dekolte bölgelerinde etkili sonuçlar vermekte olup, genç ciltlerde 2, orta yaşlı ciltlerde 2-3, yaşlı ciltlerde 3-5 seansta sonuç vermektedir.

Tedavi, Gençlik Aşısı ismini cillte yarattığı yarattığı “yenileme” ve “geri dönüşüm” sebebiyle almaktadır.

Mezoterapi

Cildin yenilenmesini sağlayan hyaluronik asit, antioksidanlar, vitaminler, mineraller ve amino asitler küçük miktarlarda karıştırılarak cildin altına küçük iğnelerle uygulanır.

Cilde canlılık, elastikiyet vermesinin yanında cildin yorgun görünümünü, sigaraya blı cilt hasarlarını azaltan, sivilce, yara, çatlak, yanık gibi izleri gidermeye yarayan bir tedavidir.

Cilt Gençleştirme Uygulanması

Kanımızdaki trombosit hücreleri vücutta yara iyileştirmeye yaramaktadır. Kan içerisindeki trombositlerin kolajen üretimindeki etkisi bilindiğinden, kişinin kendi kanı alınarak trombosit hücresi zenginleştirilir ve en ihtiyaç uyulan bölgelerden başlayarak hazırlanan “Tromboit Zenginleştirilmiş Plazmalar” kişiye enjekte edilir.

İlk olarak ortopedi branşında eklem problemlerinde kullanılmaya başlanmış olan Cilt Gençleştirme uygulamaları günümüzde estetik ihtiyaçlarda ve saç kökü bölgelerindeki deri altı hücreleri uyandırmak için de kullanılmaktadır.

Cilt Gençleştirme Uygulamalarının Fiyatları

Cilt gençleştirmede farklı teknikler ve malzemeler kullanılmatadır. Bu açıdan bakıldığında H100 gnçlik aşısı fiyatı, Cilt Gençleştirme Uygulaması fiyatı ve Mezoterapi uygulaması fiyatı birbirinden farklıdır. Genel itibariyle bu uygulamalar cilt gençleştirme kategorsindedir ancak farklı uygulamalar ve markalarla ile uygulandığından fiyatları da birbirinden farklıdır. Bu noktada en doğrusu net fiyat bilgisi almak için cilt gençleştirme konusunda kliniğimize gelerek ücretsiz muayene fırsatından yararlanmak olacaktır.

Sorularınız mı Var?

[contact-form-7 id=”3430″]