Bella Eyes

Bella Eyes (Cat Eyes) Estetiği Nedir?

Bella eyes (cat eyes) estetiği, gözlerin daha iri ve güzel görünmesi için yukarıya doğru kaldırılması işlemidir. Kedi gözü estetiği olarak da bilinen bella eyes (cat eyes) estetiği, cilt biraz yorgun göründüğünde, yaşlanma belirtileri ortaya çıktığında ve yüz tazeliğini ve gençliğini yitirdiğinde bir çözüm olarak düşünülmektedir.

Bella Eyes (Cat Eyes) Estetiği Nasıl Yapılır?

Kliniğimizde bella eyes (cat eyes) estetiğinde iplik kaldırma yöntemi kullanılmaktadır. İplik kaldırma yöntemi, özel olarak geliştirilmiş iplerle modern bir sıkma yönteminin kullanıldığı bir yaşlanma karşıtı tedavi tekniğidir. İplik kaldırma yönteminde kendi kendine eriyen iplikler cilde yerleştirilir. Bu ipliklerden biri kaşı kaldırırken ikincisi ise gözü kaldırır. Bella eyes (cat eyes) estetiğinde kullanılan iplik kaldırma yöntemi ile cilt sıkılaştırılarak gözleri kedi şeklinde yukarı doğru kaldırmaktadır. İplik kaldırma yönteminde uzman plastik cerrahi doktorlarımızın tercih ettiği PDO iplikleri, kardiyolojide uzun yıllardır kullanılır.

Uzman plastik cerrahi doktorlarımız, henüz yüz germeye uygun olmayan veya ameliyatsız bir alternatif arayan hastalar için iple kaldırmayı tercih etmektedir. Ayrıca cerrahi işlem sonrası herhangi bir iz de kalmamaktadır. Tedavi edilecek alanlar alt çene çevresi, yeni başlayan nazolabial kıvrımlar ve kukla kıvrımları, boyun, kaşlar, yanaklar ve elmacık kemikleridir. İplik kaldırma yöntemi ile iki sonuç alınmaktadır. Bunlardan biri anında bir kaldırma etkisi iken diğeri de cilt yapısının sıkılaştırılmasıdır.

Uygulama anestezik bir merhem kullanılarak veya zayıf lokal anestezi altında gerçekleştirilir. Bu nedenle yara izi riski de önemli ölçüde azalmaktadır. Kullanılan malzeme bir süre sonra vücutta biyolojik olarak parçalanır. Zamanla vücut, kullanılan ipliği yapısal protein olan kolajen ile değiştirir. Bu sayede bir yıla kadar doğal bir destek yapısı oluşturulur. Bağ dokusunun önemli bir organik bileşeni olan kolajen, vücüdunuz için oldukça önemlidir.

Bella eyes (cat eyes) estetiğinde kullanılan ipler, cildin elastikiyetinden sorumlu olan fibroidlerin üretimini de uyarır. Bu nedenle iplikle germe, doğal yüz hatlarını eski haline getirmek için şu anda en etkili yöntemlerden biridir.

Bella Eyes (Cat Eyes) Estetiği Öncesi ve Sonrası

Kliniğimizde operasyondan önce hastanın tam kapsamlı ön muayenesi gerçekleştirilir. Hastadan kan örneği alınarak EKG incelemesiyle birlikte sağlık durumu analiz edilir. Buna göre operasyon konusunda karar verilir. Burada sizin sağlığınızla beraber estetik olarak beklentileriniz de önemlidir. Estetik doktorlarımız, sizler için özel tedavi yöntemini belirleyerek uygular.

Kliniğimizde bella eyes (cat eyes) estetiği, yaklaşık bir saat sürmektedir. Tedavi sonrası yüzde oluşan ödemler ise yaklaşık bir haftada geçmektedir. Operasyondan sadece birkaç gün sonra günlük aktivitelerinize devam edebilirsiniz. Ameliyat izleri iki ile üç ay boyunca güneş ışığına veya solaryum radyasyonuna maruz bırakılmamalıdır.

Bella Eyes (Cat Eyes) Estetiği - Sıkça Sorulan Sorular

Kliniğimizde bella eyes (cat eyes) estetiğinde kullanılan iplik kaldırma yöntemi ile cilt sıkılaştırılarak gözler kedi şeklinde yukarı doğru kaldırılmaktadır. İplik kaldırma yönteminde kullanılan PDO iplikleri, zararlı olmayıp kardiyolojide uzun yıllardır kullanılmaktadır. Böylece yöntem, yenilikçi kullanımına rağmen uzun yıllardır var olan uygulamalara dayanır.